A reklámajándékozás ma már egy olyan marketingfogás, amit minden sikeres cég legalább egyszer bevet a terjeszkedése során. Ezért a bögre emblémázás az egyik leggyakoribb kérés, hiszen egy olyan tárgyról van szó, amit az emberek nagy előszeretettel használnak mindennap.
Ez a hagyományosnak mondható gesztus talán azért sem ment még ki a divatból, mert továbbra is azt jelzi az ügyfeleknek, hogy fontosak az adott cégnek. Azok a reklámajándékok számítanak veszteséges befektetésnek és totális csődnek, amelyek a szemetesben vagy a fiók legalján kapják meg új helyüket, ezért sokan választják a már jól bevált módszereket, és inkább egy csészét formálnak át a vállalat logójával, minthogy kudarcot valljanak.
Ez pedig továbbra is igen sikeres próbálkozásnak mondható. A bögre emblémázás akkor is megnyerő döntés, ha a beosztottjait szeretné valami kedvességgel meglepni, így ezzel is fokozhatja a jó munkaviszonyt. A népszerűsítésnél a praktikusság fő szempont, ezért megéri, ha a hagyományos tárgyakat dobja fel valamivel.