A cégek életének egyik fontos része az ajándékozás mind a partnerek, mind a cég dolgozói felé. Legtöbbször reklámajándék formájában történik az ajándékozás. A reklámajándék lényege, hogy egyszerre okozzon örömöt a másik félnek, de egy rányomtatott logó vagy cégnév segítségével emlékeztessen is valamilyen módon az adó félre. A reklámajándék akkor a legjobb, ha a logó nem túl hivalkodó, de nem is tudja elfelejteni a megajándékozott, hogy kitől kapta. Például, ha a reklámajándék egy esernyő, nem kell, hogy az egész felületen a mi cégünk logója vagy neve hivalkodjon, hanem elég, ha mondjuk a fogantyún van egy kisebb logó, és esetleg a tetején egy másik hasonló méretű. Megérthetjük, hogy nem mindenki szeretne a mi cégünkkel találkozni minden pillanatban. Egyébként sokszor zavaró, ha egy amúgy praktikus használati tárgyon egy nekünk nem tetsző, túl nagy logó vagy embléma szerepel, és sokan így már nem is szeretik használni az adott eszközt. Így akkor járunk el a legbölcsebben, ha megtartjuk az arany középutat a reklámajándék logózása során.