Bár azt gondolnánk, hogy a mai felvilágosult és nyitott szemléletű világunkban egy reklámban szinte bármi megengedett, de ez közel sincsen így. A reklám törvény hazánkban és szerte a világon is nagyon szigorú szabályokat tartalmaz és jajj annak, aki ezeket megszegi. Komoly büntetésekre számíthat, ha például nem tartja be az alkoholos italokra vonatkozó szabályozásokat. Alig néhány évvel ezelőtt történt az az eset, amikor Amerikában egy hirdetés reklámot elutasítottak azért, mert elhangzik benne a hüvely szó. Tampon reklámról volt szó egyébként, és a hüvely virágnyelven való körülírása, vagy utalások helyett, a reklám készítői úgy gondolták, talán nem okoz gondot, ha nevén nevezik a női nemiszervet. Hát tévedtek, mert a reklámot betiltották, még mielőtt sugározhatták volna. Nehéz és valóban kényes ügy annak meghatározása és eldöntése, hogy egy reklámban mit szabad megmutatni, elmondani és mit nem. Néha túlzásokba esnek a bírák és betiltanak reklámokat, néha meg olyat átengednek a szűrőn, ami sokaknál kiveri a biztosítékot. Pedig egy olyan eszköz, mint a tampon esetében fontos lenne, hogy a hirdetés által a nyílt és egyértelmű kommunikációval tamponhasználó nők ezreinek segíthetne a reklám a biztonságos és helyes behelyezés megismertetésével. Világos, egyszerű, érthető kommunikáció, amelynek célja a tamponok használatának javítása. Persze mindig lesznek elégedetlenkedők és panaszkodók, akiknek bármit is teszünk, semmi sem lesz megfelelő, kedvükre való.