A reklámügynökség vezetősége komoly figyelmet fordít arra, hogy kollégáit szakmai képzésekre küldje. Általában ezeket a képzéseket a reklám ügynökség állja a dolgozóik részére. Hiszen az ott szerzett új tudásokból és tapasztalatokból sokat profitálhat a jövőben. Lehet, hogy egy, vagy két kolléga vesz részt az eseményen és az ott hallottakat aztán egy összefoglaló előadásban prezentálja a cég dolgozóinak, hogy ők is képben legyenek az őket is érintő piaci újdonságokkal és reklámozási trendekkel. A top szakmai rendezvényeken való részévétel a reklám ügynökség életében fontos momentum, hiszen egyrészt találkozhatnak a szakma többi képviselőivel, megismerhetik más reklámügynökség kollégáit, akikkel tapasztalatokat cserélhetnek, ápolhatják a jó viszonyt. Hiszen a szakemberek egymástól is tanulhatnak és nem ritka, hogy ezeket az információkat is tudják majd kamatoztatni. Aktívan kell hát részt venni az ilyen eseményeken, nem elég, ha csak szimplán végig üljük őket. A szünetekben legyünk tettre készek, bátran kezdeményezzünk beszélgetéseket, akár idegenekkel is. Itt mindenki nyitottan áll a másikhoz, így hallgassunk figyelmesen, kérdezzünk és legyünk kedvesek. Jó, ha van nálunk pár céges névjegykártya, amivel építeni tudjuk partnereink, kapcsolataink körét.