A reklámügynökségek Budapesten is egyetértenek azzal a ténnyel, hogy a keresőmotorok imádják a friss és releváns tartalmakat. De milyen gyakran érdemes új cikkeket, vagy blogbejegyzéseket feltöltenünk? Ez egyrészt nagyban függ attól, hogy mennyi időnk van rá. Ez is egy olyan tevékenység, amit nem érdemes elkapkodni. A reklám ügynökség szerint a lényeg a rendszerességben rejlik. Tehát jól gondoljuk át, hogy hetente, vagy havonta hány új tartalmat tudunk elkészíteni, vagy hány új blogbejegyzés megírására adunk megbízást a reklám ügynökség számára. De akkor ehhez akkurátusan tartsuk magunkat, hogy a folyamatban ne legyen megállás, vagy akadozás. A reklámügynökségek Budapesten azért is vállal sok keresőoptimalizált szövegírást, mert sok cég sajnos még mindig nincsen tisztában azzal, hogy mi teszi boldoggá a keresőmotorokat. Gyártják a tartalmakat, sokszor erőn felül, csak éppen rosszul, ezért elmarad a forgalomnövekedés és a várt eredmények. Viszont egy kulcsszóra, vagy kulcsszavakra optimalizált tartalom látogatómágnesként is működhet és könnyen a keresések élvonalába repíthet minket. Tehát a jól prosperáló konverziós forgalom megszerzéséhez nem feltétlenül kell a kattintásonkénti hirdetésekre költenünk, bár tény, hogy a legjobb eredményeket ezen két eszköz együttes alkalmazásával érhetjük el.