Akik az Internetet választották munkájuk színteréül, például a keresőmarketing szolgáltatások területén dolgozók, azoknak szembe kell nézniük a folyamatos változások és változtatások tényével. A keresőmarketing szolgáltatások köre ezért is mobilis, mármint persze vannak az alap tézisek, de az állandóan megújuló trendek, változó algoritmusok, fejlődő konkurencia miatt, a marketing szolgáltatások területén dolgozó szakembereknek is folyamatosan képben kell lenniük és képezni is kell magukat. Tehát aki Internet marketinggel, például keresőoptimalizálással foglalkozik, annak fel kell készülnie a folyamatos tanulásra és szükséges a rendszeres továbbképzés. Ami tegnap még jó és működő dolog volt, az már közel se biztos, hogy holnap is elégséges és eredményes lesz az ügyfelek számára. Állandó tesztelés, kísérletezés és mindezt úgy, hogy ne menjen az eredmények rovására. Nem hiába a keresőmarketing szolgáltatások körével foglalkozó igazi szakemberek és cégek száma ritka, mint a fehér holló. Érdemes ajánlás útján kiválasztani a jövendőbeli partnerünket, esetleg bekérni, elkérni tőle egy- két publikus munkáját. Hiszen ha nem jó szakember végzi számunkra a feladatot, a keresőoptimalizálásra költött összeg nem hozza majd meg a várt és remélt pozitív irányú eredményeinket.