Ahogy fejlődik a világ és változnak a piaci igények, ezt a kereskedelmi szoftverek is követik, természetesen. Ma már nagyon sok cég értékesít érintőképernyős webes éttermi rendszert, vagy legalább érintős, vagy webes rendszert. Ez ma már mondhatjuk, hogy alap szolgáltatásnak minősül az új fejlesztések között.
Az viszont koránt sem elegendő, hogy ha a szoftver egy érintőképernyős webes éttermi rendszer, hiszen a valódi értéket a program tudása, a benne rejlő funkciók, azok logikus felépítése és összehangoltsága adja.
Például nagyon hasznos egy jól felépített házhozszállítás kezelő, de ez nem sok programban van, és ha van is, nagyon ritkán praktikus, hiszen az egyszeri díjas programok nem tudnak elég rugalmasan alkalmazkodni az adott étterem szükségleteihez.
Egy másik probléma, amit ezek a programok nem tudnak megoldani, még ha van is praktikus házhozszállítás kezelő funkciójuk, hogy a világ rohamosan változik. A legjobb, legmodernebb programok is, egy-két év alatt elévülnek, és ha fejlettebb rendszert szeretnénk, újra megvehetjük a következő generációs programot, komoly összegekért, de addig sem a legjobbat használtuk és pár hónap múlva ez biztosan megint igaz lesz.
Éppen e miatt a NeuwebDESK fejlesztői úgy döntöttek, nem egy fix rendszert adnak, hanem havi díjért cserébe élő programot szolgáltatnak, mely akár napi szinten képes követni a piac igényeit, így folyamatosan az élen maradhat.